Sidebar

Europos personalo atrankos tarnyba (EPSO) paskelbė Europos Sąjungos institucijų vertėjų raštu konkursą.

 

Pagrindiniai reikalavimai kandidatams:

  • Universiteto diplomas (nebūtinai filologijos ar vertimo)
  • Puikios lietuvių kalbos žinios
  • Labai geros dviejų ES oficialiųjų kalbų žinios (viena iš tų dviejų kalbų turi būti anglų, prancūzų arba vokiečių)

 

Registruotis į konkursą gali ir paskutinio kurso studentai, jei diplomą gaus iki 2016 m. gruodžio 31 d.

 

Darbo patirties nereikalaujama.

 

Europos Sąjungos vertėjo raštu užduotys – vertimas, vertimų tikrinimas ir terminologinis darbas. Verčiamų tekstų temos yra politinio, teisinio, ekonominio, finansinio, mokslinio ir techninio pobūdžio ir apima visas ES veiklos sritis.

 

Registracija į konkursą vyksta internetu iki liepos 12 d. 12.00 val. Briuselio laiku.

 

Konkurso skelbimas ir registracija

Informacija apie konkursą socialiniame tinkle Facebook

Kviečiame socialiai remtinus ir gerai besimokančius studentus dalyvauti konkurse Reimondo, Albertos ir Wandos Yankun vardo stipendijai gauti.

Stipendija bus paskirta 8–10 geriausiai besimokančių socialiai remtinų studentų. Studentai, norintys gauti stipendiją, iki birželio 13 d. 12 val. turėtų pateikti motyvuotą prašymą skirti stipendiją, akademinio padalinio vadovo rekomendaciją bei dokumentus, įrodančius, kad yra socialiai remtini.

Prašymus priima ir su stipendijos teikimu susijusiais klausimais konsultuoja VU Studijų direkcijos vyriausioji specialistė Jurgita Alonderytė-Venckienė, Saulėtekio al. 9, I rūmai, 109A kab., tel. (8 5) 219 3235, el. p.

Stipendijos nuostatai

Pretenduoti į stipendiją gali Vilniaus universiteto humanitarinių ar socialinių mokslų sričių studentai, nusprendę tęsti studijas ir gilinti žinias sociologijos ar civilizacijų studijų tematika užsienio aukštosiose mokyklose.

Kviečiame dalyvauti konkurse!

Daugiau apie konkurso sąlygas čia.

 

  • Bendrą informaciją apie studijų baigimą Vilniaus universitete rasite čia.
  • Vilniaus universiteto Studijų nuostatai.

 

Studijų baigimas ir atsiskaitymas su Universitetu 2015–2016 m. m.

 

Norint gauti studijas patvirtinantį diplomą ir diplomo priedėlį, privalu atsiskaityti su Universitetu. Atsiskaitymo su Universitetu procedūros apibrėžtos Absolventų atsiskaitymo su Vilniaus universiteto tvarkoje.

Universiteto padaliniai, su kuriais reikia atsiskaityti, jei esate jiems skolingi, yra šie:

Turintiems įsiskolinimų studentams atsiskaityti su Universiteto padaliniais reikia iki 2016 m. birželio 14 d. Praėjus šiam terminui atsiskaityti reikia tik naudojant atsiskaitymo su VU lapelį.

Neatsiskaičiusiems su Universiteto padaliniais studentams nebus išduotas diplomas ar pažymėjimas.

 

 

Visi absolventai (bakalaurai ir magistrai) birželio 21–22 d. (antradienį ir trečiadienį) 10.00–16.00 val. turi pasirašyti  DIPLOMŲ REGISTRACIJOS ŽURNALE. Jūs esate laukiami dekanato Studijų skyriuje (II a.).

 

 

Mieli studentai,
primename, kad mantijos nėra mūsų universiteto tradicija. Daug gražiau atrodytumėte pasipuošę universitetinėmis kepuraitėmis ar net tautiniais drabužiais. Būkite išradingi!

 

 

Baigiamųjų kursų ištekėjusių studenčių dėmesiui,
 jeigu esate ištekėjusios ir norite, kad Jūsų diplomuose būtų įrašyta tokia pavardė, kokia yra pase, pasirūpinkite pavardės pakeitimu duomenų bazėje, t. y. iki birželio 14 d. į Fakulteto studijų skyrių atneškite prašymą dėl pavardės keitimo bei santuokos liudijimo kopiją. Prašymą galima pateikti ir savo paskyroje duomenų bazėje.

 

 

Geriausi Filologijos fakulteto absolventai

Diplomų CUM LAUDE ir MAGNA CUM LAUDE išdavimo kriterijai

Kasmet sudaromas geriausių Universiteto absolventų reitingas, į kurį patenka geriausi bakalauro, vientisųjų ir magistrantūros studijų absolventai. Geriausių Universiteto absolventų reitingas sudaromas atsižvelgiant į absolventų viso studijų laikotarpio akademinius rezultatus. Išskiriami absolventai, gavę CUM LAUDE ir MAGNA CUM LAUDE diplomus. Reitinge taip pat nurodoma, kokius baigiamuosius darbus rengė absolventai bei kas jiems vadovavo.

Bendroji VU Filologijos fakulteto studentų baigiamųjų darbų rengimo, gynimo ir vertinimo tvarka

VU Filologijos fakulteto baigiamųjų darbų gynimo komisijos darbo reglamentas

Vilniaus universiteto studijuojančiųjų rašto darbų rengimo, gynimo ir kaupimo tvarkos aprašas (2015-11-17, Nr. -446)

 

BAKALAURO, MAGISTRO, GRETUTINIŲ STUDIJŲ BAIGIAMŲJŲ DARBŲ, JŲ SANTRAUKŲ PATEIKIMO ELEKTRONINĖJE INFORMACIJOS SISTEMOJE TVARKA

Baigiamasis darbas* (mažiausiai vienas privalomas spausdintas egzempliorius ir skaitmeninis variantas PDF ir DOC ar DOCX formatais, pastarąjį pateikiant elektroninėje laikmenoje arba siunčiant el. paštu oficialiu SP kuruojančio padalinio adresu) pristatomas į kuruojantį padalinį iki šios datos:

  • iki gegužės 25 d. 17 val. (tais metais, kai gegužės 25 d. yra poilsio diena, darbo pateikimo terminu laikoma artimiausia po jos darbo diena) – magistro darbų ir pagrindinės studijų programos bakalauro darbų atveju;
  • iki sausio 15 d. 17 val. (tais metais, kai sausio 15 d. yra poilsio diena, darbo pateikimo terminu laikoma artimiausia po jos darbo diena) – gretutinės studijų programos baigiamųjų darbų atveju.

 

Studentas įrašo baigiamąjį darbą, jo metaduomenis ir santraukas lietuvių bei anglų kalbomis į VU ETD duomenų bazę nurodytu formatu. Tuo pat metu studentas pažymi, kad patvirtina informacinėje sistemoje pateiktą Garantiją. Atspausdintą bei pasirašytą Garantiją studentas pateikia gynimo posėdžio sekretorei ne mažiau kaip prieš penkias darbo dienas iki gynimo posėdžio pradžios. Garantija katedroje turės būti pasirašyta ir darbo vadovo.

 

* Baigiamasis darbas privalo turėti santraukas lietuvių ir anglų kalbomis. Santraukoje reikalinga nurodyti baigiamojo darbo pavadinimą, objektą, tyrimo problemą, tikslus, uždavinius, tiriamuosius klausimus ir hipotezes bei svarbiausias išvadas ir įvertinti darbo reikšmę.

Kolegos doktorantai, kolegės doktorantės,

Jus kviečia pavasariška tradicija tampanti konferencija, kurios tema šiemet – VI doktorantų agora: idėjų archeologija.

Konferencija vyks gegužės 20 d. Lietuvių literatūros ir tautosakos institute. 

Konferencijos programa.

Iki susitikimo Agoroje!

Gegužės mėnuo studentams – karščiausias mokslo metų mėnuo ne tik dėl pagaliau pašiltėjusių orų, bet ir dėl sesijos karštinės. Baigiamieji darbai, pasiruošimas egzaminams, įskaitos, planai vasaros poilsiui, o gal ir darbui atostogų metu. Siūlome kelias priemones, padėsiančias tobulinti gebėjimus, reikalingus visoms kliūtims įveikti – kviečiame dalyvauti karjeros valdymo seminaruose gegužės mėnesį.

Registracija į seminarus ir daugiau informacijos.

karjera

„Ar tikrai pasirinkta studijų programa man padės pasiekti užsibrėžtus karjeros tikslus?“, „Gavau akademinę skolą, mokytis žymiai sunkiau, nei įsivaizdavau. Ar sugebėsiu sėkmingai baigti studijas?“, „Susidūriau su asmeniniais sunkumais, kurie trukdo sėkmingai mokytis, ką daryti?“, „Ar Universitetas skiria papildomą finansinę paramą studentams?“ – tokie ir panašūs klausimai studentams kyla dažnai, o atsakymų paieškos daugeliui sukelia nerimą ir stresą. Taip pat ne paslaptis, kad studijos neretai yra nutraukiamos spontaniškai, neapsvarsčius visų studijų lankstumo ir akademinės pagalbos galimybių. Įvertinus kiekvieno studento, sąmoningai pasirinkusio studijų kelią, situaciją ir poreikius, studijų metus įmanoma organizuoti lanksčiai ir taip išvengti akademinių sunkumų. Nuo šiol priimti tinkamiausią sprendimą studentui padės akademiniai konsultantai.

Vilniaus universiteto studentai, susidūrę su studijų proceso organizavimo klausimais, gali kreiptis į Studijų direkcijos Karjeros ir konsultavimo skyriaus specialistus arba fakulteto administraciją. Dažnai atsakymai randami studentų atstovybėje, pagalbos kreipiamasi į kurso seniūnus ar vyresnių kursų studentus. Nuo šio pavasario Vilniaus universitete startuoja pilotinis akademinio konsultavimo plėtros tinklo projektas, kurio metu Filologijos, Filosofijos, Medicinos bei Matematikos ir informatikos fakultetų studentai turės galimybę lankstesnių studijų planavimo klausimais kreiptis ir į fakultetuose dirbančius Studijų direkcijos akademinius konsultantus.

„Siekiame plėsti ir stiprinti Universiteto studentų paramos tinklą – individualus akademinis konsultavimas planuojamas vykdyti kiekviename studijas vykdančiame fakultete. Esame ambicingi ir planuojame teikti kokybiškas akademines konsultacijas, kurių metu kartu su studentais ieškosime individualių studijų lankstumo galimybių. Tikimės, kad 2016–2017 mokslo metų eigoje kiekvienas universiteto studentas galės gauti operatyvią, kokybišką ir į individualius poreikius orientuotą konsultaciją“ – teigia Studijų direkcijos direktorė Jekaterina Bortkevič.

Akademinio konsultavimo koncepcija neatsiejama nuo individualių išsilavinimo įgijimo tikslų, suderintų su asmeniniais interesais, galimybėmis, ir galiausiai, su savo karjeros vizija ir karjeros valdymo kompetencijų ugdymu. Šiuo atveju konsultavimas suvokiamas kaip abipusė atsakomybė tarp konsultanto ir studento – konsultantas suteikia pagalbą ieškantiems informacijos ar ieškantiems patarimo, tačiau atsakomybė ir sprendimo priėmimas paliekamas pačiam studentui.

„Nuolat fiksuojame ir analizuojame Universiteto studentų judėjimą, ypatingai studijų sutarčių nutraukimo statistiką. Tik dalis universiteto studentų žino ir pasinaudoja įvairiomis Karjeros ir konsultavimo skyriuje teikiamomis konsultacijomis, dalis priima sąlyginai paprasčiausią problemos sprendimą – nutraukti studijas. Siekiame, kad akademinis konsultantas fakultete taptų tuo žmogumi, į kurį studentas galėtų kreiptis įvairioms studijų problemoms spręsti“ – mintimis dalinasi Karjeros ir konsultavimo skyriaus vedėja Jurga Mataitytė-Diržienė.

Šių universiteto konsultantų veikla bus skirta individualių studijų poreikių sprendimų paieškai, studijų sistemos lankstumo galimybių (studijų programos keitimo, stabdymo, atnaujinimo ir kitais universiteto studentams teikiamos paramos klausimais) pristatymui ir tarpininkavimui sudarant sąlygas jomis pasinaudoti. Universiteto studentai taip pat kviečiami kreiptis ir spręsti individualius studentų studijų proceso organizavimo ar karjeros planavimo klausimus, pvz. pagalba renkantis studijų dalykus, gretutines studijas, pagalba sudarant individualius studijų planus, pagalba planuojant tarptautinę praktiką ar dalyvavimą dalinių studijų mainų programoje.

Minėtų 4 fakultetų akademiniai konsultantai ir konsultavimo valandos yra viešinamos čia.

Kituose Universiteto fakultetuose akademinės konsultacijos planuojamos teikti nuo 2016/2017 m. m. pradžios.

 

Visus Universiteto studentus kviečiame aktyviai naudotis šia galimybe!

Klasikų asociacija drauge su Vilniaus universiteto Filologijos fakulteto Klasikinės filologijos katedra ir Nacionaliniu dramos teatru skelbia Gintaro Varno režisuoto spektaklio „Oidipo mitas“ recenzijų konkursą studentams.

Būsimus recenzentus kviečiami registruotis iki balandžio 27 d., užsiregistravę būsite pakviesti į spektaklį.

Recenzijos teikiamos iki birželio 1 d. el. paštu .

Geriausius darbus skelbs Klasikų asociacija ir Nacionalinis dramos teatras, nugalėtojų laukia prizai.

 

REGISTRACIJA

 

Recenzijos rašymo gairės:

• Temos ir problemos įvertinimas, jų santykis su literatūriniu originalu.
• Spektaklio elementų (visų ar pasirinktinai) aptarimas: režisūriniai sprendimai, aktorių darbai, scenografija, muzika ir t. t. Jų sąryšis spektaklio visumos požiūriu.
• Spektaklio žanro ir stiliaus nustatymas.
• Žiūrovo (recenzento) santykis: argumentuota asmeninė meninės spektaklio visumos ir problemikos refleksija.
• Apimtis – iki 6000 spaudos ženklų (su tarpais).

Iki š. m. balandžio 13 d. Vilniaus universiteto fakultetai gali teikti kandidatus Lietuvos Respublikos Prezidentų Antano Smetonos, Kazio Griniaus, Aleksandro Stulginskio, Jono Žemaičio ir Algirdo Brazausko vardinėms stipendijoms gauti.

Pagal LR Prezidentų A. Smetonos, K. Griniaus, A. Stulginskio, J. Žemaičio ir A. Brazausko vardinių stipendijų nuostatus, Švietimo ir mokslo ministerija (ŠMM) skirs bakalauro/vientisųjų studijų programų studentams 190 Eur stipendiją, o magistro/vientisųjų – 266 Eur.

Stipendija skiriama studijų metams, t. y. nuo rugsėjo 1 d. iki kitų metų rugpjūčio 31 d. Stipendijos mokėjimas nutraukiamas Švietimo ir mokslo ministro sprendimu, jei studentas turi akademinių skolų, jei studentui paskirta drausminė nuobauda, jei studentas nutraukia studijas arba pašalinamas iš aukštosios mokyklos jos nustatyta tvarka, taip pat jei atsiranda arba paaiškėja aplinkybių, dėl kurių studentui negalėjo būti skirta stipendija.

Vilniaus universitetas iš viso galės pateikti ŠMM iki 20 kandidatų stipendijoms gauti. Prezidento A. Smetonos vardinei stipendijai galima teikti keturis kandidatus iš humanitarinių mokslų studijų srities. Prezidento K. Griniaus vardo stipendijai galima deleguoti keturis biomedicinos mokslų studijų srities studentus. Prezidento A. Stulginskio vardo stipendijai galima pateikti keturis kandidatus iš fizinių mokslų studijų srities. Taip pat galima pateikti keturis kandidatus A. Brazausko vardo stipendijai, kuri skiriama socialinių mokslų studijų srities studentams, bei keturis kandidatus J. Žemaičio vardo stipendijai, kuri skiriama technologijos mokslų studijų srities studentams.

Kiekvienu atveju iš keturių kandidatų du turi būti bakalauro būsimųjų 3-4 kursų arba vientisųjų studijų programų būsimųjų 3-4 kursų studentai, bei du magistro būsimojo 2 kurso arba vientisųjų studijų programų būsimųjų 5-6 kursų studentai.

Siūlant kandidatą, pateikiami šie dokumentai:

  1. Studento studijų, mokslinės ir (arba) meninės veiklos įvertinimas, parengtas atsižvelgus į ypač gerus studijų, mokslinės ir (arba) meninės veiklos rezultatus, studento dalyvavimą konkursuose, ekspedicijose, studentų mokslinės praktikos projektuose, paskelbtus mokslo ir kitus darbus, pasirašytas Vilniaus universiteto rektoriaus ir padalinio vadovo;
  2. Pažyma apie studijų rezultatus (paskutiniųjų dviejų semestrų);
  3. Mokslo darbų, pranešimų kopijos (galima teikti el. paštu);
  4. Kandidatų, LR Prezidentų vardinėms stipendijoms gauti, studijų rezultatų, mokslinės ir (arba) meninės veiklos paraiškos forma (galima teikti el. paštu).

Vilniaus universiteto atrinkti kandidatai nuo balandžio 13 d. iki gegužės 1 d. skaitmeniniu pavidalu turės pateikti paraiškas ir dokumentus Lietuvos mokslo akademijos nurodytu adresu.

Prezidentų vardinių stipendijų nuostatus galima rasti skyrelyje „Vardinės stipendijos“.

 

Scuola Galileiana di Studi Superiori (Galilean School of Higher Education) in Padua offers five scholarships reserved to foreign student who aim to enter any Master program offered by Padua  University ("Laurea Magistrale": the 4th and 5th year, in the Italian "3+2" system).

The deadline is May 25, the selection will be completed by early June 2016. The selection will be based on records of previous University performance, recommendation letters and possibly an interview via skype. Applicants must hold a Bachelor degree (or earn it before August 31, 2016) and not be older than 26.

The benefits include free lodging and meals, one round trip ticket per year, a contribution to buy textbooks, possibly a grant up to 5,000 Euros per year. The students will enjoy an additional educational program (dedicated courses and seminars, dedicated tutors) in a friendly college life. Students are expected to be very good and motivated, able to follow with high scores their chosen program at Padua University, as well as the additional program proposed by the Galilean School.

Call for foreign students

 

Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos