Dalykinių kalbų tyrimų katedra
| Mokslinių tyrimų sritys | Kontaktai | |
|---|---|---|
| PROFESORIAI | ||
| Prof. dr. Roma Kriaučiūnienė | Užsienio kalbų didaktika Vertybinių nuostatų, moralinės kompetencijos ugdymas Daugiakalbystė ir kalbų politika |
|
| DOCENTAI | ||
| Doc. dr. Simona Kontrimienė (vedėja) | Socialinių mokslų tyrimų metodai Dvasingumas Auklėjimo teorija ir praktika Dalykinės anglų kalbos didaktika Romantinės meilės psichologija, fiziologija ir fenomenologija |
|
| LEKTORIAI | ||
| Rasa Bačiulienė | Frazeologija Leksikografija |
|
| Laura Černelytė | Anglų kalbos fonologija Kalbos variantiškumas |
|
| Rūta Montvilienė | Edukologija ir kalbų didaktika Dalykinės (verslo) anglų kalbos mokymas ir metodika Tarpkultūrinė komunikacija |
|
| Jurgita Kašelionytė-Radet | Mokytojo identitetas Anglų kalba kaip dėstymo kalba (EMI) |
|
| Diana Snapkauskaitė | Gretinamoji leksikologija Lyginamoji terminologija Dvikalbė leksikografija |
|
| Rasa Stalnionytė | Užsienio kalbų didaktika | |
| Roma Valiukienė | Specializuotos mokymo medžiagos rengimas (ESP) Testavimas Integruotas dalyko ir užsienio kalbų mokymas (CLIL) |
|
| Vilma Vaskelaitė | Užsienio kalbų didaktika Vertimo tyrimai ir metodologija |
|
| PROFESORIAI | ||
| Prof. dr. Julija Korostenskienė (vedėja) | Sintaksės ir morfologijos sankirta Medijų diskurso analizė |
|
| DOCENTAI | ||
| Doc. dr. Lina Bikelienė | Besimokančiųjų kalba Lietuvių besimokančiųjų anglų kalbos fonetiniai ir fonologiniai ypatumai Tekstynų lingvistika |
|
| Doc. dr. Loreta Chodzkienė | Tarpkultūrinė komunikacija Tarpkultūrinės komunikacinės kompetencijos ugdymas(sis) užsienio kalbų mokyme(si) Medijų diskursas Telekolaboracija, kaip mokymo(si) metodas Dalykinė anglų kalba |
|
| Doc. dr. Lina Inčiuraitė-Noreikienė | Morfologija Leksikologija ir leksikografija Akademinė ir mokslinė anglų kalba |
|
| LEKTORIAI | ||
| Birutė Ona Palovienė | Lingvistika Tarpkultūrinė komunikacija Užsienio kalbos didaktika CLIL Dalykinė anglų kalba Užsienio kalbų žinių vertinimas |
|
| Hannah Shipman-Gricienė | Anglų kalbos mokymas leksikos pagrindu IT naudojimas mokymo(si) procese Besimokančiųjų anglų kalbos pasiekimų vertinimas |
|
| Eglė Židonienė | Morfologija Užsienio kalbų didaktika |
|
| PROFESORIAI | ||
| Prof. dr. Danguolė Melnikienė (vedėja ir studijų programos Anglų ir kita užsienio kalba (ispanų, prancūzų, norvegų, rusų, vokiečių) komiteto pirmininkė) | Leksikografija ir metaleksikografija Prancūzų kalbos leksikologija, stilistika |
|
| DOCENTAI | ||
| Doc. dr. Carmen Caro Dugo | Vertimo iš lietuvių į ispanų kalbą sintaksiniai ir kultūriniai aspektai Ispanų kalbos sintaksė |
|
| Doc. dr. Daiva Mickūnaitytė | Prancūzų kalbos fonetika Leksikologija Romanų kalbotyra |
|
| ASISTENTAI | ||
| Dr. Alfonso Rascon Caballero | Leksikologija Leksikografija Sintaksės-semantikos sandūra Ispanų literatūra |
|
| LEKTORIAI | ||
| Simona Aukštulevičiūtė | Ispanų kalbos didaktika | |
| Viktorija Hollstein | Norvegų kalbos stilistika ir literatūra | |
| Eglė Girniuvienė | Prancūzų, ispanų kalbos leksikologija ir kalbos istorija | |
| Gitana Irnienė | Dalykinė ispanų kalba Ispanų kalbos didaktika |
|
| Svetlana Kosova | Prancūzų kalbos didaktika | |
| Eglė Sakalytė | Ispanų kalbos didaktika | |
| Dokt. Elina Sidorovič |
Romanų ir lietuvių kalbų leksikografija bei metaleksikografija Disertacijos tema: Kontrastyvinė pragmetemų analizė ir jos rezultatų taikymas dvikalbėje lietuvių-prancūzų leksikografijoje, vadovė prof. dr. Danguolė Melnikienė |
|
| Nora Strikauskaitė | Grožinio vertimo teorija ir praktika | |
| Ilana Subačienė | Dalykinė prancūzų kalba | |
| Rasa Tamošaitienė | Romanų ir lietuvių kalbų leksikografija bei metaleksikografija | |
Užsienio kalbų didaktikos ir tyrimų katedra
| DOCENTAI | ||
| Doc. dr. Liudmila Arcimavičienė | Kritinė diskurso analizė Kritinė metaforos analizė Medijų diskursas Politinis diskursas |
.lt |
| Doc. dr. Ovidiu Ivancu | Literatūros teorija Daugiakultūris ugdymas Tarpkultūrinės studijos Kultūros studijos Užsienio kalbų mokymas |
|
| Doc. dr. Svetozar Poštič (vedėjas) |
Daugiakalbystė ir užsienio kalbos įsisavinimas Kultūrologija Literatūros teorija ir kritika |
|
| ASISTENTAI | ||
| Dr. Adam Mastandrea | Anglų kalbos dėstymo pedagogika Kalbų pedagogų rengimas |
|
| Dr. Dalia Pinkevičienė | Diskurso analizė Pokalbio analizė Daugiakalbystės tyrimai |
|
| Dr. Irena Snukiškienė | Vertimo teorija ir praktika Etnolingvistika Kognityvinė lingvistika Dalykinė anglų kalba |
|
| JAUNESNIEJI ASISTENTAI | ||
| Dokt. Loreta Zavadskienė | Pedagogų kompetencijos ugdymas Reflektyviosios praktikos analizė |
|
| LEKTORIAI | ||
| Aušra Dapšienė | Užsienio kalbų didaktika Motyvacijos tyrimai |
|
| Laura Giniūnienė | Į veiksmus orientuoto požiūrio taikymas mokant anglų kalbą Viešo (akademinio) kalbėjimo ir akademinio rašymo dėstyma Anglų kalbos dėstymo metodika ir didaktika Tarpkutūriškumas ir komunikacija |
|
| Diana Gornatkevičienė | Dalykinės kalbos metodologija Stilistika |
.lt |
| Vitalija Jankauskaitė-Jokūbaitienė | Akademinis rašymas IKT Anglų kalbos didaktika |
|
| Lina Marčiulionytė | Dalykinės kalbos mokymas Integruotas dalyko ir kalbos mokymas(is) Mokytojų kvalifikacijos kėlimas |
|
| Inga Piščikienė | Užsienio kalbų didaktika Dalykinių kalbų mokymas(is) (LSP) |
|
| Inga Rozgienė | Integruoto dalyko ir kalbos mokymo(si) didaktika Dalykinių bei mokslinių tyrimų kompetencijų ugdymas mokantis užsienio kalbos Akademinis ir mokslinis diskursas Dalykinių kalbų mokymas(is) |
|
| Rūta Sirvydė | Konceptualioji metafora ir metonimija Psicholingvistika |
|
| Asta Statkevičienė | Užsienio kalbų dėstymo didaktika Integruotas kalbos mokymas (CLIL) Tarpdisciplininiai moduliai Akademinė ir mokslinė anglų kalba |
|
| Dokt. Danguolė Straižytė |
Sinchroninė ir diachroninė žodžių daryba |
|